24 år har Jan stått ut med att vara gift med mig!

Han borde ha medalj för det. Tack Jan för 24 fina år älskar dig lika mycket idag nej mer än då. Synd att jag har så hemska biverkningar i ansiktet annars skulle vi gått ut och ätit ikväll, men nu får han göra nån god mat här hemma. Tänk nästa år firar vi silverbröllop om allt fungerar med bromsmedicinen men det tror jag. Solen skiner kalla nätter och inte tillräckligt varmt på dagen för mig. Haft frossa sen förra veckan, det kommer på eftermiddagen sen ligger jag och hoppar i sängen hela kvällen. Vill ut i solen men får vänta nån dag till så släpper det blir så efter behandlingen.   
 

Kommentarer
Postat av: Janee1960

Tack älskling, jag säger detsamma vi ska fira silverbröllop nästa år, det har jag bestämt.

Svar: Ja det hoppa jag vi kan
mormor och farmor Eva

2013-03-11 @ 10:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0