Ska försöka orka ner på stan!

Det är över en månad sedan jag gick på stan ja nästan två, för hela juni har jag varit iGävle. Skulle köpt joggingskor för länge sedan. Får rikta in mig på en sak i taget för att klara det. Vill orka nå roligt nu ta en rolig sak varannan dag. Fick ett konstigt besked från kirurgen i går som jag inte ens tänker skriva. Det visar att alla läkare har en massa olika teorier. Blev både ledsen och arg. Men bestämde mig för att inte bry mig om henne. Är så glad för alla snälla vänner jag har här och på FB . Ni hjälper mig framåt ska ni veta. Vet inte vi måste kanske till veterinären Marrta började i morse tvätta sig som en galning där bak, vi höll i henne lyste med ficklampa och där var ett stort rött hål rätt in. Har försökt få tag på Gudrun någon som vet vad det kan vara?

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag hoppas du orkade ner på stan och att du fick tag i joggingskor. Vad bra att du riktar in dig på varannandagsroligt då dagen däremellan kan behövas för att vila.
Jag har satt igång en matbrödsdeg medan sambon sover middag. Det är inte så jobbigt att baka matbröd så det brukar gå bra, värre med bullar som tar mycket mer arbete och energi. Jag är på nåt sätt segare och långsammare nu än tidigare så nu går det verkligen i slowmotion. Men det blir nåt gjort då och då i alla fall och det får jag nöja mig med. Ryggen bråkar en hel del och höfterna likaså men det beror antagligen på att jag har mindre kortison nu.
Ha det så gött du bara kan!!!
Kramen.

2013-07-02 @ 15:24:17
URL: http://ninni1960.wordpress.com/
Postat av: Gunilla

Roliga saker varannan dag låter väldigt bra!! Blev det några skor? Jag kom nyss hem från Varberg, har tänkt på dig under veckan. Kram!

2013-07-02 @ 18:25:53
URL: http://www.gunillatoll.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0