Blev 1050kr igår för Marrta men det var det värt.

Ringde Gudrun hela förmiddagen men hon svarade inte på mobilen som hon brukar, Så ringde Öjvind så fick komma kl 13.45. Just som vi skulle åka ringde Gudrun hon hade opererat hela förmiddagen. Hon frågade om det ordnat sig annars kunde hon ta henne. Anasäcksinflamation hade hon stackarn. Jobbig natt försökte komma åt att slicka och ibland lyckades hon. Lite bättre idag så hoppas pensilinet hjälper. Själv mår jag inte alls bra när vi gick på stan fick jag hålla mig i Jan. Så dålig balans nu trött och ligger. Faktiskt hann jag köpa skor som jag försökt i månader. Men efter allt på stan så kastade jag mig sängen. Måste på Apoteket får behöver saker där idag. Orkar jag inte får Jan åka. Hade varit kul men annars blirbjagvhemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0