Fredag igen då!

Är urless på kyla och snö nu räcker det. Katten Gandhi är väldigt billig just nu. Ligger inne hela tiden och det förstår jag, men han har urtråkigt så på natten har han kul. Lever om som en tok hittar pipleksaker och bollar. Inatt satt han uppe i ansiktet på mig och slog med tassen på näsan fast hade inte nån klo framme som tur var. Ja så det blev några timmars sömn men hade nog inte sovit nå bättre ändå för kortisonet. Som vanligt mår jag bra den här veckan när jag haft behandlingen, lite trött är man ju. Sen vet jag att på tisdag kommer febern som vanligt men kan ta det bara det hjälper så jag blir frisk från denna vidriga sjukdom. Jan har ledig helg jippi så nu kan vi ha myskväll vi med, jag ärså avundsjuk när han jobbar och alla skriver på fb att de har det. Nu ska jag njuta av helgen och av livet nu när jag mår bra. Tog bort pumpen i går skönt slippa sova med cellgifter. Och så igår var vi till bästa Gniddes combigrillen och åt och så mysigt för både hon och personalen är så trevliga. Ha en bra helg om någon läser och ser ju att det är bra många ibland.

Kommentarer
Postat av: Kicki Sjögren

Ha en riktigt bra helg ! Skönt att du kan känna dig lite bättre mellan varven !

Svar: Tack alla idag är det söndag och helgen har varit så mysig.
mormor Eva

2013-01-18 @ 13:52:32
Postat av: Britten Klaesson

Eva hoppas det blir en bra helg när Jan är hemma. Ät gott och njut av varandra. Kram och puss till er båda. Stora kramar till dig Eva.

2013-01-18 @ 18:16:26
Postat av: Ninni

Vi har också en nattlekande katt som inte går ut när det är så här kallt ute.
Vad skönt att du får må bra i helgen och att Jan är ledig så ni kan ha det mysigt. Njut av helgen och av varann.
Kramen.

2013-01-18 @ 21:00:19
URL: http://ninni1960.wordpress.com/
Postat av: Ragnvi

Morning på er i Flugbo! Hoppas du kan njuta lite nu av helgen med Jan! Trots snö o kyla...och busiga kattor!
Kramen!
Ragnvi

2013-01-19 @ 08:05:04
URL: http://rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0