Behandling i går!

Gick bra sov nästan hela tiden sprutan med tavegyl som gör det. Trött idag fast mår bra och den här veckan mår jag oftast bra. Nästa vecka vet ja nu mer att febern kommer på tisdag eller onsdag så nu ska jag göra det jag vill denna vecka. Bäst passa på nu, imorgon ska jag ner till behandlingsenheten och ta bort pumpen med cytostatikan,den ena sorten som jag har tre dagar. Blir skönt slippa sova med midjeväska men pumpem i. Så får passa på och uträtta lite ärenden då. Och vad snö det kommit idag, Jan har fullt upp när han slutar ikväll och skotta jag kan inte med pumpen för kylan. Sen efter snövädret skulle vi få kyla igen på fredag är less på detta fram och tillbaka väder nu. Vill ha vårväder men lite väl mycket begärt i januari kanske. Nu ska jag försöka hitta något att äta fast matlusten inte riktigt finns här.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ja vårvädret lär du få vänta på ett par månader till. :-)
Vad skönt att du börjar se en struktur i det hela så du kan passa på att göra lite sånt du vill, måste och har lust med den här veckan så du kan tillåta dig att må skrutt nästa vecka när febern kommer.
Du är en riktig kämpe du!
Kramen.

2013-01-16 @ 17:32:22
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0