Härligt samtal 9.00 nu imorse!

De ringde från akademiska och de hade en lucka på måndag så jag får göra IRE bränningen då. Det som blir lite krångligt är att på söndag när jag läggs in kan jag inte prata med narkosen och kirurgen och inte ta prover.Så nu på fredag när jag ska till Gävle på onkologen så får vi efter läkarbesöket där åka vidare till uppsala och göra det. Sen söndag får Jan skjutsa mig dit för inläggning. Sen om allt går bra och jag mår bra hem på tisdag igen stackars Jan vilket åkande det blir för honom. Men känns så bra att få göra det så fort var ju till Uppsala förra onsdagen så här går det undan. Hinner inte gå och gruva mig men man kunde få feber och ont, men kan inte göra lika ont som när jag öppnades så stort och opererade bort halva levern och låg kvar i 10 dagar. Med lite smärtstillande så går det bra efteråt. Är så jätteglad att få det gjort nu, sen kanske det blir lugnt i tre månader när jag ska dit på ultraljud igen. Jag är så tacksam för alla som följer mig på bloggen och på FB och uppmuntrar mig det hjälper mig mycket ni är guld värd.

Kommentarer
Postat av: Britten Klaesson

Eva Lycka till. Tror att allt går braDu är ju så gladddddddddddddddddd att få göra dettaå går det bra. Stora kramar.

Svar: Tack Britten och du och Maja skulle komma nån dag hörde jag. Ni får gärna komma nör jag kommer hem kram
mormor och farmor Eva

2013-04-10 @ 12:28:32
Postat av: Britten Klaesson

Felpå min data Blir tokigt

2013-04-10 @ 12:29:22
Postat av: Mia

Va skönt Eva att du får det gjort o så snart. Följer din blogg , men är dålig att kommentera. Men du ska veta att jag tänker på dej varje dag. KRAMAR till er båda. MIA

Svar: Tack Mia ja det känns bra nu och får nu åka och kollas eftersom jag är med i forskningsgrupp. Det blir bra det.
mormor och farmor Eva

2013-04-10 @ 12:41:03
Postat av: Marita Hillströms

Vad härligt att du fått tid så snabbt, det här kommer att gå finemang!

Svar: Ja det tror jag med, man måste tro annars går det då inte alls. Men visst kommer det stunder när jag tvivlar men oftast är jag optimist.
mormor och farmor Eva

2013-04-10 @ 21:06:24
Postat av: Ninni

Härligt Eva att du inte hinner gå och gruva dig en massa. Så ska det vara! Och om det här är ett mindre ingrepp så borde inte göra ont lika länge efteråt som vid en stor operation. :-) Vad glad jag blir för din skull.
Ja det blir en hel del åkande för Jan men tror nog att han gör det så gärna för din skull. Du får väl skicka honom till biblan så han kan låna nån bra ljudbok att lyssna på i bilen.
Kram!!

Svar: Ja det känns härligt att få börja det här sen ska det ju följas upp i forskningsprojektet så får ner fler gånger. Det går nog bra för inte är det så stort ingrepp som när jag opererade levern. Då var det stora risker med den op. men har nog inte fattat det för än nu. Tur är väl det, det sa flera gånger vad som kunde hända men jag hade ju inget val. Men nu mår jag bra. Hoppas du mår bra med kram
mormor och farmor Eva

2013-04-10 @ 22:33:29
URL: http://ninni1960.wordpress.com/
Postat av: Anki

Härligt!
Då får du och Jan förhoppningsvis en lugn och skön vår och sommar.
Njuta av livet och allt vad som hör därtill.
En stor och varm lycka till kram <3

Svar: tack goa du kram
mormor och farmor Eva

2013-04-11 @ 09:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0