Svammel

När utslagen som liknar kvisslor variga hemska började försvinna så jag kunde träffa folk så börjar de komma igen, men som läkaren säger de är positiva så då får jag stå ut med det. Solen skiner en härlig höstdag som får mig glad,njuter så länge den behagar skina. Jag stal en bild på mitt barnbarn Alicia på hennes mammas fb sida hon är ju bara så söt. Hon fyller 3 år nu den 20 september. Sist ringde hon och sjöng för mig.
 
  Visst är hon en sötnos.
 
Den veckan ska jag på behandling på måndag och ha pumpen till onsdag, fredag ska jag tillbaka till gävle och träffa min läkare så jag tror inte vi orkar åka till Mora den veckan men skulle verkligen ha velat träffa dom.
två behandlingar till nu bara så ska de kolla om det hjälper nå och då fortsätter dom. Ja börjar bli lite orolig men det går nog bra. Igår tog jag några fönster får göra lite itaget orkar inte annars. Jan kan inte göra allt han heller jobbar ju heltid så jag bidrager med det lilla jag kan. Längtar till jul och hoppas vi får vara tillsammans hela familjen, sen längtar jag till februari när Gabbe och Malins lilla tittar ut.Ska bli så kul att han blir pappa och att vi då har nio barnbarn.
Tänk på att alla de dagar som kommer och går det är livet det ta vara på dom

Kommentarer
Postat av: Maritha Björklund

9 barnbarn ett helt handbolslag o några avbytare det... : ) spännande... kram

2012-09-13 @ 12:44:39
Postat av: Ninni

Vad skönt att du kan putsa nåt fönster! Det är ju superbra! Jag har fått dela upp mitt fönsterputsande i flera år och tagit ett rum i veckan. Men det gick det med. I år har jag inte orkat putsa några fönster så vi lejde en kille som fixade det.
Alicia är ett riktigt charmtroll ser det ut som. :-)
Hoppas det går bra med behandlingen på måndag och dagarna efter också så klart. Om det är positivt att du får acne så borde ju behandlingarna hjälpa också då. Jag håller tummarna och ber.
Kramen.

Svar: Ja visst är det skönt när man kan ta och göra lite även om det blir lite itaget. Och tycker du gjorde rätt som lejde bort fönsterputsningen i år. Tänk att du som är så envis och ska göra allt klarade det. Bra gjort. Ja nu har jag haft några bra dagar så hoppas behandlingen blir bra med. Kram
mormor Eva

2012-09-14 @ 18:39:58
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0