Måndag igen och behandling!

Lite oro för imorgon börjar smyga sig på mig nu. De vet inte om jag reagerar lika som sist med en allergisk reaktion, men de är ju mer beredda nu om det händer. Haft det bra sen onsdag då biverkningarna försvann. Kunnat äta mått så bra, sovit bra igen. Synd bara att det satt i så länge, blev en och en halv vecka men är glad för de sista dagarna. Sen hoppas jag att det inte blir lika biverkningar nu, men vill fortfarande inte gå ut ser gräslig ut än. Var igår på Elvis kalas och det var så roligt, god tårta och annat bröd. Trevligt folk som jag vågar visa mig för. Idag kommer Jans syster på besök på eftermiddagen, alltid kul när nån letar sig hit. Regnet hänger i luften ovanligt eller hur. Nästa år ska ja springa tjejmilen har jag lovat om jag är pigg och någorlunda frisk. Ska sätta upp lite olika grejor jag ska göra när jag blir bättre.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Skönt att det gick bra idag, såg jag på fb.
Jag hoppas att biverkningarna går över fortare den här gången. Kroppen är ju rätt fantastisk och kan vänja sig ibland.
Härligt att få komma på kalas! :-)
Men tjejmilen!!! :-) Ja det ska vara du som fixar det! Jag skulle inte ens komma på tanken men jag har ju full schå att gå ett par hundra meter så det är väl därför. :-)
Vi har iaf varit i skogen och plockat lite bär och svamp de senaste dagarna. Jag poar på i min takt och gubben i sin. Han blir andfådd och jag svettas floder. Kroppen skriker och vill ha vila så i möre så blir det bad och vila för min värkande kropp. Men det är otroligt skönt att vara i skogen. Det är som balsam för själen.
Kramen.

2012-09-03 @ 22:53:28
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0