Kallt inatt!

Vill inte ha så här kallt redan. Och så ett stort Grattis tilll vårt barnbarn i Mora som fyller tre år idag Alicia. Vi får se när vi kan komma med paket. Imorgon ska vi till Gävle igen den här veckan på nån läkarkoll vet inte vad de ska göra. Sover och vaknar en gång i timmen så blir lite mer sömn nu. Jan fyller år imorgon men då jobbar han kväll så tänkte fira honom på söndag. Men alla blir ju sjuka och jag kan inte träffa dom då så vi får väl se när det blir. Har mått skapligt bra nu igår och känns bra än så länge idag med. Tog bort pumpen med cytostatikan igår på behandlingsenheten i Bollnäs igår. Skönt att slippa den på magen. Jan är ledig idag och både vill göra något och inte göra något, jag alltså. Känns som man aldrig gör något roligt, bara sjukhusbesök, PICClinen ska läggas om varje vecka, men nu gör dom det varannan vecka på onkologen när jag får behandlingen. Skulle vara kul och göra något men blir aldrig av. Men är ofta trött med så blir oftast ner på stan och handlar. Ja ska väl få till det nån dag hitta på nåt.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ni får fira själva om alla andra är sjuka och inte kan komma. Laga nåt gott eller gå ut och ät. Det senare alternativet gör ju att du får komma ut på något också. Den där karadjordje steak:en på Strandrestaurangen rekommenderar jag varmt. :-)
Jag kan ju förstå att du är less på att åka bil allrahelst då de resorna leder till sjukhusen. Men får ni lust att ut och åka så ta en tur till Järvsö vetja. :-) Än så länge har vi klarat oss från förkylningar och annat smittsamt och har tänkt fortsätta med det.
Lycka till i möre på läkarbesöket!
Kram.

2012-09-20 @ 12:21:26
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0