Jobbig dag!

Började bra imorse sen gick det åt fel håll av flera olika anledningar. Är extremt trött och mycket tankar igen. Ibland är de borta men så kommer dom igen. Som läkaren från onkologen sa i gårkväll när hon ringde, man får försöka leva i nuet och för ingen vet och kan säga hur det går. Men sov riktigt skapligt inatt. Ska tanka energi och hoppas på en bra dag imorgon. Vilken tur man har hundarna och katten när Jan jobbar. Fasen va långsamt det är när han jobbar. Hoppas jag har hundvakt av barnen fortfarande sen att det stämmer med Jans schema. Orkade inte åka hem och laga mat idag när vi var på stan så blev combigrillen godast i stan.

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Tänk vad jag beundrar dig. Mitt i allt jobbigt skriver du ändå positiva inlägg. De är förbannat inspirerande. Jag har tänkt lite extra mycket på dig ikväll. Det resulterade i att jag äntligen gjorde något jag tänkt göra länge. Du kommer få se :) Hoppas du får sova gott inatt och får en fin dag imorgon. Massa kramar från mig

Svar: Tack Linda klart man måste vara positiv även åt andra alla har vi olika problem. Du har ditt men skriver ändå så positivt till mig. Vissa dagar är jag arg gråter sen tar jag nya tag precis som du Linda. Du kommer att fixa ditt med jag vet kram på dig
mormor Eva

2012-09-12 @ 22:27:19
URL: http://www.lindaallstar.blogg.se
Postat av: maritha björklund

Hoppas du kan sova i natt och att morgondagen (torsdag) blir en fin höstdag för dig och dina nära! Kramar

Svar: Ja inatt sov jag och idag sitter jag här och njuter av solen som ger mig energi kram
mormor Eva

2012-09-13 @ 00:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0