Glad för fina vänner!

Mådde inte alls bra igår och skrev av mig i bloggen. Så får jag ett sms från min fina vän som är lika ung som min sons tjej och jag som är så mycket äldre, men det visar att åldern har ingen betydelse för vänner. Hon skrev att hon skulle leta sig ut till min postlåda med en present som hon tänkt ge mig förr men tyckte det passade nu. Hon var förkyld så kunde inte komma in. Jan hämtade i postlådan när han kom hem från jobbet elva i gårkväll. Fick ett brev med tårarna kom när jag läste. Tänk vad fina vänner man upptäcker att man har när man blir sjuk, har flera sådana vänner på FB och i annars med ingen nämnd ingen glömd. Men igårkväll Linda Larsson gjorde du mig så glad mitt i allt så kännde jag att jag ska klara allt det här. Och tack till alla andra vänner som finns och stöttar på olika sätt.

Kommentarer
Postat av: Maritha björklund

Vänskap o ålder har ingen betydelse, det kommer från hjärtat! ;-) kram maritha

2012-09-23 @ 10:51:48
Postat av: Maritha björklund

Vänskap o ålder har ingen betydelse, det kommer från hjärtat! ;-) kram maritha

Svar: Ja så sant. Så skönt att ha er alla
mormor Eva

2012-09-23 @ 10:51:49
Postat av: Ninni

Det är såna här gånger man märker vilka de riktiga vännerna är...
Kram.

Svar: Ja så är det verkligen och de man minst anar är ens riktiga vän.
mormor Eva

2012-09-23 @ 16:25:55
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0