Behandlingen gick bra!

 Ja igår var vi till Gävle för min behandling. De tog det försiktigt satt bredvid bra stund så det inte skulle bli som sist med allergi reaktion. Började kl9.00 och åkte hem betydlig snabbare den här gången, då fick vi stanna till fem.
Bjussar på en bild som jag får ligga och  slöa medans Jan får sitta.
Ja och nu fick Jag mina antikroppar och cellgifter i går och som förra gången cellgift i en pump i väska runt magen, nu blir jag väl självlysaqnde snart. Tror mycket på antikropparna efter som jag har hela ansiktet fullt med stora acneliknade som de säger. Det ska vara bra att jag fått det för det är positivt för att behandlingen kan ta bra. Så fullt hopp igen nu då. Träffade en man i min ålder som hade samma som jag han fick metastaser i levern och opererades då år 2007 och han har inte fått tillbaka det där som jag. Men år 2010 fick han i lungorna och får cellgifter men känner inte av lungorna helt otroligt. På onsdag tar jag bort pumpen men fungerar bra att ha den på

Kommentarer
Postat av: Ninni

Fy sjutton vad med påsar de droppar i dig och jag tycker det räcker med en påse biologisk medicin och en med koksalt. :-) Jag behöver bara stanna ca 4 timmar då jag får mitt dropp och jag slumrar mest hela tiden utom då jag får lunch. :-) C har skjutsat mig två av de tre gånger jag fått dropp men han åker ner på stan och "roar sig" då jag får droppet. Jag beundrar Jan som sitter så troget hos dig - C blir så rastlös så han skulle nog inte klara av det. Tur för honom att jag inte är sån. :-) Jag gjorde som Jan och satt troget vid C:s säng då han låg på sjukhuset. Var bara hem och sov och när han var i Gävle fick jag låna en säng på dagvården så då satt jag ca 15 timmar i ett par dagar vid sängen... Tur vi är olika. Hälsa Jan att han är helt otrolig som sitter där vid din säng.
Bra att du fått tillbaka hoppet igen! Det behövs för att du ska ta dig iland vilket jag är övertygad om att du gör.
Kramen.

2012-09-07 @ 21:06:03
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0