Var hos Anki o Jim i dag!

Anki ville jag skulle komma ner när Jan åkte och jobbade, jag var tveksam först för är trött. Men sen tog jag och bestämde mig för att åka. Var där från tre tills Jan slutade jobba på kvällen. Förts var vi men Ängla på stallet och så kul att sevhon är så duktig. Sen blev jag bjuden på tackos gott värre. Livia höll mig igång fick leka med henne med dockskåpet. Så myskväll med massa gott. Jag trodde när jag kom hem att jag skulle somna ovaggad, men icke sov lite fram till fyra vaknade av och till. Vid fyra var jag klarvaken fram till kvart över åtta, somnade och vaknar nio då skulle hundarna ut så Jan klev upp jag låg och vilade ett tag. Men det är kortisonet som ställer till det. Men hade en bra dag slapp sitta ensam hela kvällen. Tack familjen Ström för allt gott och mysig kväll

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vaad härligt att du kunde komma iväg till Anki och hänga med till stallet och leka med Livia. Kan tänka mig att du var trött och slut efter det men det var det nog värt.
Kortisonet ställer till ett elände med sömnen. Hoppas du får minska kortisonet så du får sova bättre.
Kram.

2012-10-06 @ 22:30:51
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0