Känner mig full av energi!

Känns som om jag vill göra en massa idag, har börjat lite och det känns så skönt. Ska försöka få lite städat så Jan slipper göra allt, sen hoppas jag på lite bra väder så ska Tindra och jag ta en promenad de andra är lite lata.
 
Var uit på en promenad i går kväll och hade mobilen med älskar denna sjö nedanför oss Storflugen. Så rogivande i alla lägen.
 
Min goa Jan och jag när jafg hade lite hår kvar nu är jag kal.
 
 
Esmeralda 9 månader var här och sorterad vår skohylla och alltid tar man mobilen latheter för det går så snabbt att lägga in på fb
Ja nu håller jag andan för att jag inte får feber i kväll brukar vara idag jag får men vägrar idag. Jan jobbar till nio ikväll så får försöka göra lite nu här hemma. Fast lägga på vinterdäck och sånt får han göra.Säkert får vi snö snart vill ha lite lagom. Nu blir det att äta sill potatis o ägg.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Oj vad du har bloggat på sistone.
Kan förstå att du blir less på sjukhus - det blir jag med trots att jag inte alls är iväg så ofta nu.
Cancer är en fruktansvärd sjukdom och vi som inte haft/har det kan inte sätta oss in i hur jobbigt det är och det kanske är tur ändå för om vi visste det skulle flera av oss gå och oroa oss för att drabbas.
Jag är övertygad om att du kommer att fixa det här och då hoppas jag att alla grejer som du fått av behandlingarna försvinner så du får må riktigt bra, se bra och höra bra och slipper frysa och domna i händer och fötter.
De gånger jag fått chansen att kika in på fb nu när vi varit borta har jag kikat in hos dig för att se hur du mår.
Kram på dig din kämpe!

2012-10-24 @ 21:24:55
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0