Ingen bra dag!

Mår dåligt efter behandlingen i måndags, ser dåligt mår dåligt. Sen tillkommer problemet med värmen i huset som Gabbe hyr. Satte ju in ny fläktmotor och man tror att en firma ska veta hur det ska vara men tydligen inte. Den är för stark motorn så det blir ett väldigt ljud i huset som inte är bra för hörseln. Och han som gjorde det är inte villig att ta tillbaka grejorna, nu får vi nog sätta in element i stället. Det här tar på mig nu när man är sjuk, satte ut gäststugan hoppas få den såld. Den som står kvar vid huset i Bollnäs rejäl stuga. Har juben gäststuga här redan. Men inatt sov jag inte mycket grubblar på både det här och cancern går upp och ner. Inte kan jag gå ut heller för fryser har fått skador av cellgifterna så domnar i fötter och händer blir vit. Orkar inte göra något men det ska väl släppa snart. Känns ibland som om jag ger upp allt idag är en sån dag. Jan blir hemma med mig ikväll fast han skulle jobbat, jag har riktigt hemsk ångest nu. Hoppas jag kan skriva något positivare imorgon.

Kommentarer
Postat av: Marita Hillströms

Hoppas att du har en bättre dag idag, kram

Svar: Tack ja lite
mormor Eva

2012-10-20 @ 11:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0