En lång dag!

Var ner på behandlingsenheten och tog bort pumpen med cytostatika. Gabbe var snäll och skjutsade mig för Jan sov hade jobbat natt. Sen åkte vi till mamma och hälsade på hon blev så glad att jag orkade komma. Sen kom Jan ner och skulle hämta mig vid halv två. Då hade ingen av oss ätit mer än kräm och mjölk, så det blev den berömda combigrillen . Goaste burgare och goaste personal där. Blev en vända till Albert o Herbert med. Satt i bilen när Jan handlade på ica då orkande jag inte mer.Så blev på stan från halv tolv till fem. Ja blev en bra dag. Fast vi fortfarande har problem med luftburna värmen i huset som Gabbe hyr. Bytt motor och fläkt för 19000 kr. Ljudet är för högt vi måste få ordning på det. Nu är det nog dags för sängen för mig, han bredvid verkar sova redan.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Men vad roligt att du orkade iväg på lite kul idag! :-) Visst är det upplyftande? Även om man blir trött och slut så är det värt det. :-)
Kramen.

Svar: Ja det är värt det, man får vila när man kommer hem kram
mormor Eva

2012-10-03 @ 23:41:53
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0