Dags igen!

Ja imorgon dags för lite gifter på onkologen. Hoppas på svar men tror inte det blir imorgon men hoppas den här veckan. Det är första gången som jag inte haft feber efter nån behandling så skönt, men frossa har jag haft den här veckan och då brukar febern komma sen. Frossan brukar sitta i några timmar sen försvinner den, då tar jag allt jag har och lägger på mig i sängen ligger där och hoppar tills det släpper. Haft några bra och fina dagar nu och njuter av det. Igår var Anki, Ängla och Livia hit och så var vi barnvakt åt Kaisa och Davids tre barn. Så det var så roligt man glömmer det jobbiga då när man har folk omkring sig. Blev så glad när jag såg att det kommit in 3700kr till Cancerfonden som mina barn startat. De kan göra så många får hjälp i framtiden när forskningen går framåt. Hoppssåyckt på n häbehadlingen för finns inte å mycket mer att ta till. Bränna metastaserna i levern kan de visst göra som med de andra. Operera har jag ju gjort halva levern tog dom så det går inte göra igen. Och de här sitter lite dumt till. Men jagska överleva det här för det har jag bestämt. Orolig för hur Jan ska orka med allt ser att han är trött. Sitter och skjutsar mig varje gång jag ska på något, sitter på onkologen i fem timmar på en stol med mig varannan vecka. Han är otrolig han vad skulle jag göra utan honom.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vad skönt att du sluppit febern den här gången och att du fått må riktigt bra. Och jag förstår att du tagit till vara det och njutit ordentligt. Mysigt att kunna få vara med barnbarnen också när du mår lite bättre.
Det är klart att du ska överleva det här! Ett bra beslut du tagit där.
Kan tänka mig att Jan är trött och slutkörd men han kommer att orka så länge du behöver skjuts och sällskap. Men sen när du blir piggare så kan du pyssla om honom så han får vila ut för det kommer han att behöva då. Skäm bort honom ordentligt. :-) Och om han nån gång skulle bli sjuk så vet han ju att han kan räkna med dig.
Kramen till er båda två.

2012-10-14 @ 23:11:44
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0