söndag och farsdag

Ska till Gävle imorgon träffa min läkare ta fler prover men får ingen behandling. De ringde i fredags för de skulle tala om att de inte blirnå gifter imorgon. De har fått svar på proverna och står och kliar sig i huvudet ettvisar den ovanliga bakterien det andraprovet visar att det inte är så. Bra att de är noga men jobbigt när man inte får fortsätta behandlingen.  Men hoppas på mer besked och att det löser sig snart för nu har jag hoppat över två behandlingar. 
Igår var vi med Kaisa, David,Elvis, Ella och Esmeralda och bowlade. En timme bowlade vi och sen åt vi på max första gången vi åt där på ett år tror jag, föredrar komigrillen annars vi. Men så roligt att göra något få tänka på något annat. När jag kom hem var jag trött men det var det värt. Får frossa och feber så gått somvarje dag. Nu ska jag ta alvedon så fort frossan kommer säger dom. Idag kommer Anki med barn och Kaisa med barn och sambo för att gratta Jan på farsdag.  Gabbe var hit med Malin i fredags för han jobbar idag. Roligt med folk så man får tänka på något annat

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Håller tummarna för dig i morgon! Max lr combigrillen, båda ğår bra, så slipper man matlagningen! ;-) farsdag hit o morsdag dit - grattis alla människor! :-D

2012-11-11 @ 11:52:29
Postat av: Ninni

Åh vad härligt att du kunde vara med och bowla och vad gör väl det att du blir trött - du har ju haft både roligt och trevligt och då är det värd en massa trötthet.
Håller tummarna för att det går bra i Gävle i morgon och att du får köra igång behandlingen snart igen.
Mysigt med farsdag. :-) Vi skulle ha mor och far och mina ungar här på middag idag men mor och far lämnade återbud då mor är på gång att bli förkyld. Men ungarna kommer för att fira Christer på farsdag. Linn och Ellinor har gjort en tårta som de ska ha med och jag gör kycklinggratäng och ris så vi får nåt vettigt i oss före tårtan. Thomas jobbar idag men bara till kl 15 så han kommer så snart han kan han med. Vad skönt det är att de vill gratta Christer på farsdag. Det är han värd för han ställer upp bra på mina ungar trots att de är vuxna.
Ha en mysig farsdag!
Kramen.

2012-11-11 @ 13:58:43
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0