Mår inte bra!

Väntar fortfarande på provsvar, hoppas få nå svar på måndag så jag vet hur det blir om jag får mer behandling. Finns ingen mer behandling att ta till heller,, bränna bort metastaser går om de inte växt eller blivit fler då är det lönlöst. 
Men de trodde jag kunde fortsätta med den här om de får svar på om jag har någon ovanlig bakterie i lungan och kunde behandla den och köra cytostatikan ändå. Känner mig rädd och är dålig får feber på kvällarna igen. Får hemsk panikångest av att inte veta något hur det blir med behandlingen. Jan fick åka hem från jobbet igår klarade inte av att vara ensam mådde både fysiskt och psykiskt dåligt orkade inte ens gå ut med hundarna på gården. Hoppas så på svar och att febern ger sig. Fick ju reda på i januari att jag hade cancer men hade då haft det över ett år. Önskar jag förståt att jag hade haft det så jag sökt hjälp, men är en lömsk sjukdom med difusa symtom. Jag hoppas få leva vidare men vet inte om det hela tiden ska vara så här. Det är ju behandling op. och behandling hela tiden kroppen orkar inte och inte mitt psyke heller. just nu är allt bara ett mörker.

Kommentarer
Postat av: Marita Hillströms

Fuck cancer! Håller tummarna för att du ska få ett bra svar på måndag så att du kan köra vidare med din behandling. Du är en riktig kämpe som tar dig igenom alla svårigheter, du kommer att fixa det här! Vissa dagar så är det svårare att kämpa, dagar när det känns hopplöst men jag hoppas att det lättar så du får en lugn helg. Kram på dig!

2012-11-17 @ 09:54:26
Postat av: Gunilla

Så ledsen jag blir Eva. Klart du fixar det här... Du om någon vet att de blir både ned o upp gångar o de gäller att klättra uppåt igen. Du är för mej den mest positiva glada person jag känner. Vi träffas inte ofta, men närvi träffas så gör du mej så glad!! Kramar om dej härifrån( är fortfarande snuvig) å så ska jag tänka/ tanka över all min energi till dej. Kämpa på Eva... Du klarar det. Kram

2012-11-17 @ 10:42:31
Postat av: maitha

Håll ut Eva, ta värme o kramar från Jan, barn o barnbarn! <3

Svar: Tack Maritha, Gunilla och Marita lir väl bättre när jag år besked
mormor Eva

2012-11-17 @ 11:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0