Ringde onkologen!

Ja lika bra och höra hur det är. Jag ringde och frågade hur jag kunde fått tid på magnetröntgen vecka 26 då borde jag operers igen. Sköterska sa att läkaren skrivit i remissen till magnetröntgen före vecka 24 så får man två veckor efter. Nu skulle de ringa Hudiksvall så får se hur allt går. Less man blir på allt man ska vara med överallt och ha koll. Varit ner och tagit bort aggrafferna eller vad de heter som de häftat ihop mig med, känns skönare nu. Haft en så härlig helg och idag åkte jag ner med Jan så gick Anki och jag på stan mysigt. Lite jobbigt att passa magen så ingen springer in iden.. Men mysigt med mor och dotterdag, det vill jag göra med de andra också. Jag mår oförskämt bra för att gjort en så stor op. Jag glädjerik mig varje dag över något nytt. Får väl kolla huvudet nästa gång kanske är nå fel där med. Nä då bara glad att jag mår så här. Varit lite svalare idag men skönt det med, kommer nog få värme sen så vi blir nöjd. Var på Krokanen och fikade tack för det Lilian snällt att bjuda mig. Ja så ännu en dag som känns så bra

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Så skönt att läsa att du mår relativt bra nu! Hoppas det fortsätter så! Du behöver ju all kraft inför den andra operationen!

Styrkekramar!

Ragnvi

2012-05-29 @ 04:58:04
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0