Fredag igen!

Ja nu är det fredag och nu först börjar jag må bra efter förra behandlingen. Ja så är det dags på tisdag och onsdag igen då. Hoppas bara det är värt mödan att den minskar, men jag tror det jag. Legat mycket inte orkat vara uppe. I onsdags var första gången på en vecka jag lämnade huset. Kommer tankar men då som vanligt över alla behandlingar. Har fått tid för ny datortomografi men inte magnetröntgen än. Fått tid 10 april hos läkaren på onkologen då får jag veta om behandlingen hjälper. Klippte ner håret jättekort för det bara gick av var risigt och började tunnas ur. känns bra det med. Letar nån gammaldags rottingstol överallt men hittar bara såna som de har på ikea men kanske blir en sån. Finns fina på nätet riktigt fina men kostar med. Går så mycket pengar ändå nu när man åker runt på allt för sjukdommen och bränslepriset stiger till över 15 kr litern. Ja Jan har två långdagar nu i helgen 7-20 både i dag och imorgon men det går det med. Gabbe kommer idag så får träffa honom en stund. På söndag har vi varit gifta i 23 år vart har den tiden tagit ivägen. Funderar ibland om vi lever livet som vi borde har aldrig funderat så mycket förr men nu mer tycker jag att det är värt varje minut. Mycket saker är bagateller och leva som om varje dag vore den sista vore bättre än att hänga upp sig på folk som är rent ut taskiga. Orkar inte bry mig ibland. Jag tänker unna mig allt av det goda så länge jag har pengar till det som man måste ha så man klarar sig. Längtar så till sommaren och få göra roliga saker. Längtar till maj och hoppas jag kan orka gå på Ozzy som vi fick i julklapp. Livet är för kort för att slösa bort, vi måste börja göra saker som vi alltid velat men inte haft tid .





Vi har köpt Gabbes Golf disel 07 som drar väldigt lite disel. 0.56 med vinterdäck och på sommaren 0.4 och vanlig skatt inte som förr 6000 om året. så vi sålde våran Nissan.


så här såg vi ut då för 23 år sedan

go fina Tindra är så glad att hon flyttade hit.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0