Ligger och ligger!

Har legat hela dagen Jan åkte halv två. Var upp värmde mat i mickron sen la mig igen, nej först gav jag hundarna mat och kissade med dom. Ligger nu med och kunde komma sån biverkan att hur än mycket man sov skulle man vara lika trött. Ligger som i en dvala tittar på fb skriver blundar ja hur knäppt som helst. Vad jag önskar att jag inte fått den här sjukdomen fast vem vill ha den. Blir så arg ibland på att den ska vara i min kropp. Sen så tänker jag att har jag aldrig kämpat för något hårt förr så ska jag nu. Men ibland blir man less, och man kan inte alltid vara stark. Sen min vanliga oro för allt omkring familjen hur de mår och allt sånt. Jag är ju som en svamp tar åt mig när andra mår dåligt. Har alltid varit så, men det som handlar om mig nu det går bättre kostig jag. Ligger här i sängen och trängs med tre hundar och snart kommer katten med, men skönt att de finns. Ja då ska jag slå igen ögonen en stund igen, kan bli roligt en dag när jag blir frisk att läsa allt tok jag skrivit. När jag blir frisk inte om jag blir frisk.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Du har all rätt att känna alla känslor Eva!!! Man måste inte bara vara tacksam glad och alert för att räknas... Jävla sjukdomar rent ut sagt!!! : ((( Kämpa på... Vila så mycket du behöver, vi hörs mer, ska jobba vidare nu. Kram Maritha

2012-03-08 @ 11:17:28
Postat av: Ninni

Så klart att du blir less och har en massa funderingar. Det är väl ingen som vill ha cancer. Men jag förstår hur du menar när du skriver att när det handlar om dig själv så går det bättre - jag känner också så. Om jag får en massa sjukdomar så kanske ungarna och Christer klarar sig istället och det är ju bra. Så brukar jag tänka och jag antar att det är i de banorna dina tankar också går.

Försök att se till dig själv och ditt eget mående nu. Jan och barnen klarar nog sitt själva och kan stötta varann. Huvudsaken nu är ju att du blir frisk. (blir, inte om)

Stor varm kram full med energi.

2012-03-08 @ 17:40:39
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0