Dricker alkoholfritt jordgubbsvin!

Skön dag känner mig lite bättre för varje dag som går. Ikväll har jag druckit en flaska alkoholfritt mosserande vin. Oh så gott mycket godare än vanligt vin. Jag kan köra bil och blir inte yr det här kommer att bli en favorit.Jan är ledig idag och imorgon, nästa vecka jobbar han ca 60 timmar och bara onsdag ledig, då får han följa mig till Hudiksvall och magnetröntgen. Sen får han fyra veckors semester. Nu minns jag inte om jag skrev att de ringde från kirurgen i Gävle, jag ska då göra en datortomografi före den 18 juni och nu har de tydligen bestämt att jag läggs in den 2juli och opereras den 3 juli. Så om tre veckor på måndag då. De ska se hur mycket runt om tarmen som ska tas. Försöker ställa in mig mentalt nu på att leva med påse på magen, men hellre det än ha det som nu. Det är nu bara att ladda om och se glad ut nu och det kommer jag att orka med det är jag säker på. Finns alltid dom som har det värre. Hon som ringde sa att det blir en jobbig op. men tack och lov för morfin och all smärtlindring fast får knappt ta några mediciner men ryggbedövning med morfin fick jag inUppsala med. Sen efter det blir det cytostatika igen för att förebygga återfall. Känner hur energin återvänder till min kropp och tur det. Var ner på rusta en vända och Jan fick gå in på Ica själv jag satt i bilen. Var hem till Anki en vända hon ville bjuda på mat men jag var så trött och slut då synd för skulle velat stanna. Lilla Livia är ju för härlig, hon äter fryst stripps och även frysta köttbullar. Ja inte kan jag tro det är gott. Imorgon kommer Lotta med familj hem, ska bli så kul att träffa dom och Alicia och Noah. Ja bättre än så här kan det inte bli just nu. Hoppas alla har en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0