Ner till stan

Ska ner och bara klippa luggen hos frissan, ingen ide att beställa tid och klippa och färga eftersom jag inom en månad har tappat håret. Ska få hem en katalog på fredag från den i Söderhamn som har hand om peruker åt landstinget här i närheten. Finns 4 st i Gävle men tar hon i Söderhamn. Ska välja ut minst 4-5 st som hon tar hem för att prova. Ja blir nog bra det fixa håret innan man ska ut tar tid, slipper det då när det bara är att ta på sig peruken på morgonen allt klart. Det närmar sig och känner lite oro för behandlingarna men det är väl normalt. Sen får vi hoppas att den behandling de börjar med tar annars får jag byta efter två månader. Ja en dag i taget blir det nu och jag som alltid velat veta allt i förväg kan faktiskt tänka så nu. Sen jag klippt luggen ska vi på Spicy cow och äta fick presentkort där i julklapp av barnen. Bäst att passa på för nästa vecka kanske jag inte kan äta. Ja ni gott folk det är att leva i nuet som jag aldrig kunnat förr men tack vare att jag gått i ångestgruppen så fixar jag det nu. Cancern here i come look out

Kommentarer
Postat av: Ninni

Det är svårt att lära sig leva i nuet när man är van att hela tiden vara steget före. Jag vet - jag försöker fortfarande lära mig att leva i nuet. Sen jag träffade Christer så har jag försökt annamma det sättet att leva eftersom han gör det.

Gå in på http://ninni1960.wordpress.com/ymse/sinnesrobonen/ och lär dig sinnesrobönen (om du inte redan kan den). Den dag du förstår vad den verkligen innebär så har du kommit en bit på väg... ;-)

Jag skulle behöva gå till frissan igen. Mitt hår växer som ogräs och är "frissigt" /ser väldigt slitet ut) och detta p.g.a. mediciner. Jag har dessutom fått lockigt hår! Torrt har det också blivit så jag bör inte tvätta det oftare än 2 ggr i veckan enl. min hårfrissa. Även det av mediciner. Svårt att få till nåt med håret nu.

Hoppas ni får supergod mat på Spicy Cow. Dit har jag aldrig varit och ätit men hört mycket positivt om dem.

Kram. ♥

2012-01-25 @ 16:35:40
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0