Mår inte bra.

Onti imagen mår illa av alla medel för att hålla magen igång. Måste vara väldigt mjukt för att ta sig förbi tumören. Sånt här får mig att bli lite orolig. Men ska försöka ett tag till annars får jag prata med dom på tisdag och blir kanske bäst att ta påse redan nu. Man orkar inte ha fokus på magen och sen på behandlingarna ja vi får se hur allt blir. Men att skriva av sig här har blivit en bra ventil tack Carina Ninnisskrivklåda har nog aldrig uppdaterat så ofta. Ja fortsättning följer kanske senare idag om magen skött sig. Ja haha inte kul att läsa min blogg nu bara skitsnack. Men det här löser sig också till veckan har jag säkert värre saker att gnälla om. Bara att ta tag idag nu och hoppas den blir riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Helena Jonsson

Tråkigt att du mår illa och jag förstår din oro. Skriv upp alla dina funderingar så att du inte glömmer nåt på tisdag. Tänker på dig. Kram <3

2012-01-28 @ 13:51:55
Postat av: Ninni

Ja inte är det konstigt om du mår illa av allt laxermedel. Huvvaligen.

Ta ett snack med dem på tisdag och hör efter vilket som är bäst för dig, påse eller inte påse.

Det är nog inte mer skitsnack här än det är på många andra ställen. ;-)



Visst är det viktigt att man tar hand om varann och tar till vara den tid man har tillsammans och även här på jorden. Det är ju ingen som vet hur morgondagen ser ut. Livet kan ändras från ena minuten till den andra. De två gånger jag fått följa med Christer i ambulans till sjukhuset då han blivit sjuk så har jag inte haft en aning om hur det egentligen ska gå. Men det "värsta" ser jag alltid till att mota bort. Den dag något händer, OM något händer, får jag ta itu med det då.



Vad skönt att ungdomarna kommit hem helskinnade från Egypten.



Vad bra att det känns bra för dig att skriva i bloggen. Tänkte väl att du och jag var lika när det gäller sånt. ;-)

Fortsätt skriva du - jag läser.

Kram. ♥

2012-01-28 @ 22:23:59
URL: http://ninni1960.wordpress.com/
Postat av: Amanda

du är duktig du.. blir stolt över din energi och ditt mod när det gäller detta.. du är grym eva! tänker på dig! även fast jag kanske inte känner dig som många andra så följer jag dig och din blogg för att se hur du mår för jag bryr mig. min morfar hade cancer och cancer berör mig mycket. Ta hand om dig <3

2012-01-29 @ 11:38:42
URL: http://amandag.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0