Gabbe och Malin på väg hem.

Ja de har landat och var i Gävle nyss, hemkomna från Egypten. Så härligt att få vara i värmen nästan så jag skulle vilja åka med. Men det får nog dröja ett tag är jag rädd för. Men när jag är klar ska vi nog ta en tripp om vi får hundvakt. Ikväll har jag så ont bak i vekryggen vet inte vad det är om det trycker på någon nerv eller om jag gjort något. Tänk vad livet ändrar sig från en dag till den andra, tur man inte vet så mycket om morgondagen. Tänk på det ta hand om varandra och bry er om era nära och kära för en dag kan det vara för sent. Jag är så glad att jag har min underbara familj. De finns här för mig trots att det är jobbigt för dom med. Finns många som inte har nån och får vara själv i sjukdomar måste vara hemskt. Vet nu vilka som är mina riktiga vänner som finns här och pratar med mig, uppskattar folk som ringer eller bara kommer fram och pratar när man träffas. Ni är guld värd. Sen Jans kusin i Falun och hans fru som skriver och skickar uppmuntrade ord man blir så glad att folk bryr sig. Lika vänner på Facebook som skriver och hör av sig både på telefon och i meddelande om ni visste vad det betyder mycket. Tack för att ni finns ni vet vilka ni är som hela tiden skriver uppmuntrande saker. Ja nu är det dags att stänga ner och försöka få se tv en stund sen hoppas jag på en bättre sömn inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0