Lite nyare min blogg.

Tack vare Kaisa som gjorde om min blogg. Bilderna på barnbarnen var ju gamla. Så nu har jag djuren här istället. Ja föutom febern i tisdags och lätt illamående och att jag har haft problem med magen sen behandlingen. Satt två timmar i natt och försökte. Men nu tror jag den har fått fart så hoppas det blir lättare den här gången. Jan har jobbat två nätter nu och det har gått bra. Han är ledig i helgen skönt det. Får hoppas jag mår hyfsat i helgen fast svårt med mat och dryck. Men många har det mycket värre. Det kan bli olika för varje gång,så lite svårt att planera något. Men allt går bara man vill. Nu ska jag försöka vila lite för de sa första gången att man skulle vila om man kände sig trött. Tar en tupplur jag

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vad fint det blev med djuren som "banner".

Du är smart du som vilar när du blir trött och inte mår bra. Jag får väl försöka lära mig av dig för nu har jag varit väldigt envis några dagar och det tycker inte kroppen om.

Jag hoppas verkligen att du slipper må dåligt i helgen och att du slipper så många biverkningar under din behandling framöver heller.

Det är jobbigt då magen krånglar och man får tillbringa mycket tid på toa. Och att vara illamående är ju heller ingen höjdare men du får väl göra som sist, äta så mycket du kan av det det tycker om när du mår bättre igen.

Hoppas du får en bra helg.

Kram.

2012-02-18 @ 00:37:49
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0