Länge sedan!

Jag har inte orkat uppdaterat här sen behandlingen förra vecka. Tisdag och onsdag var det men riktigt jobbigt blev det torsdag, fredag och lördag. Mådde så illa kunde inte äta dricka ja allt var upp och ned. Ska inte gå in närmare på det. Söndag skulle vi fira Kaisa som fyllde 25år i torsdags och kännde mig riktigt skaplig då. så vi åkte dit och fick god smörgåstårta gott med kall mat nu. Var skönt att få komma ut och träffa andra fast vi åkte dit före alla så jag slapp bli smittad av allt som går nu. Mina vita blodkroppar sjunker ju nu och är väl som lägst runt tisdag, sen ska de stiga igen till nästa behandling. Hoppas det är med det här som med att föda barn man glömmer snabbt och efter nån dag kan man tänka sig fler. Annars tror jag Jan får släpa mig till Gävle nästa vecka. Men jag har klarat det första nu kan det både bli sämre och bättre med biverkningarna framöver enligt läkare och annan personal så olika. Tur man inte vet före. Jan tog ju semester förra veckan och tur var att de var snäll och fixade det på hans jobb vete katten annars. Ja så till gårdagen vi firade Kaisa men blev minst bilder på henne haha lilla Esmeralda stjäl all uppmärksamhet.












Ja som vanligt en massa bilder för att lätta upp lite. Om ni visste vilken härlig familj jag har är så tacksam och underbara vänner. Tack alla ni som finns för mig.

Och Jan är ju bara helt den som får finnas här och inte lätt alla gånger men ni är så underbara alla. Nu åkte han till jobbet så får klara mig själv om inte Gabbe kommer efter jobbet då. Men idag är det hopp om att det går bra.

Kommentarer
Postat av: malin

Tusen tack eva =) Hoppas allt är bra med dig <3

2012-02-06 @ 17:44:14
URL: http://maliiinjonsson.blogg.se/
Postat av: Ninni

Fy vad jobbigt för dig att må så illa. Stackare! Det finns väl knappt nåt jobbigare än att må illa och inte kunna äta för man blir ju så matt utan mat. Vilken tur att du får en vecka emellan helt utan behandling så du kan ta igen dig och förhoppningsvis må bra och äta igen. Sen är det bara att börja om... Men se nu till att äta allt som du känner för och som du tycker känns som det ska smaka gott. Sen om du äter mycket samma och samma mat eller om det är kall mat eller varför inte smörgåstårta varje dag så gör väl det detsamma för det är huvudsaken du kan äta.

Jag äter oboy och skorpor när jag haft en må dåligt dag då jag inte kunnat äta nästan nånting. Oboy och skorpor är alltid gott. ;-)

Jag har mått riktigt bra sen fredageftermiddag. Sluppit må illa iaf. Yr är jag mer eller mindre hela tiden och matt är jag till och från. Idag på eftermiddan drog jag igång med att baka semmelbullar - det du! :-) Så ikväll ska jag äta en minisemla med varm mjölk.

Skönt att du har din härliga stora familj omkring dig och Janne så klart!!! Ge honom en kram från mig för att han är så go emot dig.

Kram!

2012-02-06 @ 19:57:19
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0