Gävle idag igen!

Sen blir det Bollnäs i fortsättningen. Men kommer att få tavegyl intravenöst så blir heldags sova då varje första dagen när jag får två sorters cytostatika. Trött surrig i huvudet men det blir så sa dom idag. Tappar ord säger fel saker. Men de lugnade mig att så kan det bli. Gick bra idag bara trött. Och just ja köldkänslig kan inte stoppa in händerna eller huvudetv i kylen eller frysen. Sticker värker händerna bara jag tar i något lite kallt. Så nu är det vantar inne och ute. Fast glaset är varm och inget i känns det som is. Det jobbigaste är att man blir så isolerad när alla är sjuk så går inte att träffa någon. Men så nöjd med Jans nya schema. Hoppas de blir så är visst på prov. Nej nu kan jag inte hålla ögonen öppen längre natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0