Börjar känna av biverkningarna!

Ja vet ju sen förra omgången att de börjar idag så bäst passa på vara ute och skriva här och på fb sen brukar jag inte klara det på några dagar. Hoppas det blir lite lindrigare den här gången, tror det för jag är mer förberedd och jag var väldigt orolig för hur det skulle bli sist känner mig lugnare nu. Det som gjorde mig orolig var ju febern som kom och allt annat har de sagt kan bli men inte det för var visst väldigt ovanlig men kunde bli. Borde göra undan lite saker innan det värsta kör igång om det blir så nu. Kan bli bättre den här gången men även sämre men jag tror starkt på bättre. Må illa kan jag stå ut med men att inte kunna dricka som sist var jobbigt när jag mådde illa och får ju bara dricka rumstepurerat och det har jag väldigt svårt för annars med. Och när jag mådde så illa gick det inte. Men nu tar jag inte ut det i förskott får väl se hur det blir. Är så tacksam just nu för alla jag har omkring mig på fb och andra vänner och familjen. Jag kan bara åter säga Jan är guld värd som står vid min sida varje dag ser hur han lider iblan. Även min goa familj jag är lyckat lottad. Det finns de som har det värre.







som vanligt blir det en massa bilder med. kram till er som läser och ta och lev livet fullt ut


Kom på att det är ju min dotter Kaisa Sturesson som tagit de fina fotona





Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag hoppas verkligen att du kommer att må bättre den här gången. Att du känner dig lugnare kommer säkert spela in.

Men att vara tvungen dricka rumstempererat... ok, rumstempererad läsk kan jag dricka men inte vatten. Vatten ska vara kallt och inget annat. Huvvaligen.

Vilken tur att du fick ta den andra behandlingen också trots att du haft feber natten innan och vad lustigt att det kom en sån där febertopp och sen att febern var borta på morgonen.

Ja nog är det tur att du har Jan och dina underbara barn. Det är säkert lättare att genomlida eländet då. Tänk att vara ensam en sån här gång. Fy vad jobbigt.

Jag gläder mig åt att jag fått ta två sorters TBC-mediciner mindre från och med idag. Nu hoppas jag att jag kommer att bli lite piggare i och med det. Ska städa golv idag. Bara att bita ihop och försöka. Går det så går det. Lyckades damma igår. :-)

Tänker på dig!

Kram.

2012-02-16 @ 11:34:20
URL: http://ninni1960.wordpress.com/
Postat av: Ingalill

Ja du kämpar tappert på, så stark du är, vet inte hur man själv skulle ta det.En underbar man har du som ställer upp för dig. Skulle Urban också säkert göra om det gällde.Var rädda om varandra. Och vilka härliga foton på Kajsas barn, så duktig hon är o fota. Ha det bäst Eva. Kram!

2012-02-18 @ 12:46:14
URL: http://medvitaknutar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0