I morgon är det dags igen!

Känner mig orolig för att börja behandlingen igen, men skönt på ändå att få komma igång så jag kan bli frisk hoppas jag. ingen läkare vet ju hur det kommer att gå svårt att sia om det när det är som det är. Hade varit så mycket enklare om det bara varit i tarmen då hade jag varit frisk nu, synd att det han sprida sig. Har sån ångest nu och haft det hela helgen. Tur Jan fick närståendepenning som skulle vara så svårt, men gick så lätt för mig. Igår när Elvis, Ella och Esmeralda var här så känndes allt bättre. Behöver folk omkring mig nu när det är så här. Tur han inte fick ta vård av barn påmig. Ja nu får jag försöka rycka upp mig och må bättre och försöka tro på ett liv efter jul det gör nog inte stackars grisen.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Klart att du är orolig och har ångest. Vore ju konstigt annars. Men jag hoppas du mår bättre bara du kommit igång med behandlingarna igen. Visst hade det varit toppen om det bara suttit tumörer i tarmen. Det är en j-a sjukdom cancern som sprider sig så.
Nog ska du tro på ett liv efter jul. Du ska ju fixa det här. Men det är synd om grisen... ;-)
Kramen.

2012-12-03 @ 20:00:10
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0