Ger upp snart!

Haft feber sen tisdag men då och på onsdag bara 38.2 i nån timme.Frossa har jag flera timmar varje dag, men torsdag fick jag order av onkologen att åka och ta prover. sen på fredag var jag jättedålig låg i frossa kunde inte kliva ur sängen utan bara låg. tog en temp dåhade jag 38.8, vi ringde onkologavd och hon pratade med jourenoch hon sa attproverna ändras inte över ett dygn men säkert hade jag nån bakterie och om jagåkte in på akuten så trodde hon de skulle ge mig det.Men efter provtagning ansåg de att jag inte behövde något. crpn torsdag 17 fredag var den 35.Jag står ut med att lgga och ha feber bara jag vet varför. På fredaghade jag tagit två alvedon två och en halv timme tidigare och ändå så pass hög feber. sen hade jag 39.1 på akuten. Igår fick jag äta alvedon var fjärde timme då febern kom tillbaka. Min surfplatta vill inte alltid göra mellanslag så därför skrivs det ihop ibland omni undrar. Jag har haft feber varje gång men inte så här mycket och hela tiden. Blir ensam inatt jag är livrädd att nåt händer då för är dålig nu.  

Kommentarer
Postat av: Maja

DÅ RINGER DU TILL OSS!!!! DU MÅSTE GÖRA DET!!! JAG HAR LJUDET PÅ MIN MOBIL PÅ INATT SÅ DU KAN RINGA PÅ DEN!!! KRAM TILL ER BÅDA!!!

2012-12-16 @ 12:57:33
Postat av: Anki

Jag har min telefon på också. Jag kan inte göra mer än att babbla bort en stund och lyssna.
Men jag finns här.
Kram

2012-12-16 @ 13:29:19
Postat av: Ninni

Fy sjutton vad jobbigt du har det! Det är så orättvist.
Såg i kommentarerna på facebook nyss att Jan är hemma med dig inatt och det är ju bra det men du blir ju inte piggare av det heller.
Jag förstår att du känner det som att du snart ger upp men jag är övertygad om att du kommer att fortsätta kämpa för du är en kämpe och förblir en kämpe och du är så modig och duktig så du borde ha medalj. Du får en guldmedalj för ditt mod och din kämparanda och Jan får en i silver för att han finns vid din sida och stöttar dig så du orkar kämpa. Vilken tur att du har Jan. Det är säkert väldigt jobbigt även för honom att se dig så dålig. Ge honom en kram ifrån mig och när du kramar honom ifrån mig så får du en kram ifrån mig genom honom. ;-)
Fortsätt kämpa!!! Det måste vända nån gång.
Kram.

2012-12-16 @ 17:00:35
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0