Fick en helmysig julafton!

Hela familjen samlade hos Anki och Jim 19st blev vi med alla. Blev så bra som det bara kunde, njöt av att vi var samlade alla som jag önskade. Blir ju en väldig ljudnivå men vad gör det. Vi som är van går det ju bra för. Nästa år är det en till liten med eftersom snart kommer nionde barnbarnet. Längtar så efter att få se den lilla. Vi är lite halvtokig hela vår familj men roligt har vi. Nu hoppas jag på ett nytt bra år, vill inte ha som det året som varit då började allt andra januari sen har året varit hemskt hela tiden. Men nuhar jag bestämt att det ska bli ett bättre år. Hoppas att efter mars när den här behandlingen troligen slutar ska bli bra. God fortsättning på er som läser
 
 Just ja Jan och jag fick av barnen med familjer helpension på Orbadens konferans och spa en natt. Frukost lunch och trerätters middag Tack vår kära härliga familj ska bli härligt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninni

Vad härligt att julen blev som du önskade och vilken julklapp ni fick!
Ja nästa år ska bli ett bra år. Ett bra år för dig och ett bra år för mig. :-) Jag hoppas och tror att jag blir av med kortisonet framåt sommarn om allt går som planerat. Sen får vi fira du och jag. ;-)
Kramen.

Svar: Ja nästa år ska bli vårt år Carina mitt och ditt och fira ska vi kram
mormor Eva

2012-12-25 @ 17:42:03
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0