Vill så mycket idag!

 Men är så trött och mina strålskador gör ont. Velat åka till alfta på Karnevalståget där sonen är med i år igen. Men Jan sov till två och det började tre så det fick vara och han hade jobbat natt. Mår skapligt annars men tänker kräva ett besked imorgon och ifrågasätta varför jag ska ringa runt och leta svar som borde kommit för länge sedan. Ska tala om för dom att det är personalens jobb och inte jag som patient. Tror att allt blir bättre bara jag får min nya behandling så jag får lite hopp igen. Men kommer att må pyton fysiskt det vet jag redan.
 
morfar och busLivia. Hon underhöll oss igår när vi var dit med pippisången.
Anki och Jim lite trötta efter parken igår.
Tindra Älskar Anki som ni märker, och de trivs där alla tre hundarna när de är där och vi är på något sjukhus.
 
 
Så här glad lyckades Jan få mig igår fast jag inte ville åka ut, men skam den som ger sig han lyckades.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0