Ringa runt.

Undrar varför jag och Jan ska behöva ringa till Uppsala och leta svar tycker det borde vara sjukvårdens jobb. Fick tag på en sköterska i Uppsala igår som skulle försöka faxa svaret till onkologen i Gävle som väntar sen förra veckan. Och det är bråttom så vi får komma igång med behandlingen. Om jag lyckas så borde de lyckas med om de orkade ringa och höra varför svaret från mötet inte har kommit. Det är så lågt att de inte gör mer, och jag som tyckt onkologen varit så bra förr och hon lovade ligga på läkaren för att få svar snabbt. Hon skulle ringa i början av den här veckan till mig och då gör man det oavsett om hon fått svar eller inte. Här satt vi och kunde inte åka ut för vi väntade. Är rätt trött på allt nu, och Jan har jobbarhelg så man sitter här och har tråkigt grubblar orkar inte göra just något. Jag drar ner mig själv då och behöver må bättre annars går det väl ned med allt. Vill ha en frisk kropp igen och slippa allt det här nu, eller få må lite bra. Solen lyser idag och ska försöka ta en liten promenad så man kommer tillbaka till livet igen. Måste få lite kondition och lite energi om jag ska orka med allt. Hoppas allt vänder nu och att jag får något svar snart. Ja ännu ett gnäll inlägg

Kommentarer
Postat av: Maritha Björklund

Gnäll så mycket du vill Eva... Det ska du göra utan dåligt samvete! Hoppas du får svar inom kort!!! Kraaam Maritha

2012-08-10 @ 14:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0