Äntligen!

Som jag har fått vänta med att tala om att jag ska bli farmor. Tror inte Gabbe trodde jag skulle klara av att hålla tyst. Men idag gick de ut med det så nu så. Vi ska bli FARMOR och FARFAR så roligt trots av vi redan är mormor och morfar till sex flickor och två pojkar. Gabbe ringde till Gävle sjuhus när jag var riktigt deppig och nyopererad och berättade jag blev så glad. Jag fick stränga order att inte säga något för bara vi i familjen och Malins familj visste om det. Han tyckte jag skulle sätta en minneslapp på datorn och mobilen så jag inte glömde bort mig och skrev på FB. Ja det var så roligt idag när man kan säga det högt.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jättegrattis!!! Så himla roligt! :-)
Kramen!

2012-08-10 @ 19:49:19
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0