Allt och en massa knas

Ska plåga om nån läser med lite bilder.
 
 
Goaste Gandhi som vi vissa nätter springer och ropar på och undrar vart han är.
 
 
Finaste lugna Tindra som bara finns skäller nästan aldrig man blir förvånad om hon gör det.
 
 
Oskyldig ser han ut Zeke pojken men det döljer sig en stor hund i honom
 
 
Marrta som aldrig kräver något så lugn och snäll har sån tur som har dessa i mitt hem.
 
 
Sen en bild på Anki när hon gjorde kransar på midsommarafton lite sent men ändå
 
 
 
 
Kaisa och lilla Esmeralda gofisan
 
Ja så trött idag vet inte vad jag ska göra för att orka något. Men hoppas på bättre besked imorgon så kanske jag får tillbaka energin.
 
Syns i ansiktet att jag gått ner i vikt varför tar det på fel ställen. Nej nu ska jag vila en stund så får jag se vad som händer sen.

Kommentarer
Postat av: Maja

Jättefina bilder! Kram

2012-08-01 @ 14:08:22
Postat av: Ragnvi

Inte plågar du nån med fina bilder på dina underbara djur...och barn o barnbarn!
Idag är det torsdag och jag antar att du är i Uppsala...du är ständigt i mina tankar Eva!
Styrkekramar!
Ragnvi

2012-08-02 @ 05:04:44
URL: http://rankans.blogg.se
Postat av: maritha

du är jättefin i ansiktet och med kort frisyr... : )

2012-08-03 @ 12:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0