Söndag påskdagen!

Ja då har jan sitt sista skift för påskhelgen, jobbar 7-20. så imorgon ska hela stora familjen till anki och ha knytkalas och frossa påskmat. Sen tisdag gävle oh vad jag känner oro nu samtidigt som jag vill få det gjort. vill få lite reda nu på hur de ska lägga upp det känns som om jag inte vet något. Som jag fattade skulle man stråla levern 5 dagar i sträck innan op. Ja undrar hur länge sen jag måste vänta på operationen av tarm och allt det. Hoppa verkligen på svar på allt sånt nu. Det jag vet är att det blir cellgifter efter operationerna men det kanske blir när allt är klart. Sen är det väl som hon på behandlingen i Bollnäs sa har du tur blir du frisk annars så kommer det väl att dyka upp på fler ställen. Men det tar jag då. Men känns så konstigt att försöka fatta att man är allvarligt sjuk. Man tror det händer bara andra. Men nu är det so det är och jag har ju fått ett positivt besked att det minskat så snabbt så det går att operera åtminstånde levern glömde fråga om tarmen. Ja ha en bra påskdag.



Mina små skogstomtar som bor i mitt fönster



Min rogivande utsikt när jag diskar



Det snygga getskinnet fick jag av mina barn när jag fyllde år och pengar med. så snälla barn jag har

Min fina skydsängel

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag förstår att du är orolig inför vad som komma skall och funderar hur det ska bli.

Det där med att bli allvarligt sjuk är ju något jag helst inte vill tänka på så såna tankar skjuter jag ifrån mig. Själv har jag inget livshotande nu även om jag har många sjukdomar. Det värsta som kan hända mig är att jag kan bli blind på "det onda ögat" om de inte får nån ordning på det men just nu så hålls inflammationen i schack med hjälp av rätt höga doser kortison. Jag kan få korvfingrar och korvtår om inte den behandling jag väntar på funkar men det är väl ingen direkt katastrof men rätt smärtsamt. Jag har nästan ständig värk i fingrar och tår nu för tiden. TBC:n ska jag väl bli av med efter den här dunderkuren hoppas jag och så länge den inte är aktiv är det ingen fara.

Jag tycker du är stark som tar dig igenom allt detta men du har ju inget annat val heller för du ska ju överleva cancern och bli frisk. Nåt annat finns inte.

Kram.

2012-04-17 @ 22:35:26
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0