Känns mycket bättre idag.

Så kanske släpper fortare den här gången den enorma tröttheten. Men avstår från att köra bil idag får se om det blir bättre. Vill iväg träffa folk men Jan är tre dagars ledig från imorgon, sen jobb helg. Får se vad som kan hända då. Finns junen massa här hemma att göra med men det kan vänta. Blåser väldigt varje dag och det blir svårt och gå ut nån längre stund för mig, men snart sommar så då tar jag igen det. Mellan operationerna får det bli. Sen när jag blir frisk ska ja ge tillbaka allt Jan gjort för mig, då ska han pysslas om. Hoppas vi slipper snö imorgon nu sitter sommardäcken på. Är så glad åt mina vänner som finns för mig det gör mycket för mig nu. Även om man inte träffas utan bara skriver en rad känns så bra. Hoppas alla får en bra dag trots lite grått ute men vad gör det.

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag hoppas du sluppit snön idag. Jag har inte hängt med nåt vidare på fb så jag har inte sett vad du skrivit där idag. Här har vi haft snöväder hela dan men det ligger bara kvar lite på åkrarna och tur är väl det för annars borde det kommit ett par decimeter i alla fall.

Tänk vad härligt då du blir frisk och kan pyssla om Jan. Vad skönt ni ska ha det då. Men tills dess så får du ta alla tillfällen du får till att njuta och må så bra du bara kan trots trötthet och oro.

Kram till er båda två!

2012-04-17 @ 23:00:48
URL: http://ninni1960.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0