Andra strålningen idag.

I fredags började jag med första strålningen, sen blev det uppehåll över helgen. Så idag igen då varit till Gävle. Helg i morgon igen och de har stängt. Onsdag åker jag ner igen och stannar till fredag. Får på på Clarion hotell eftersom patienthotellet är rivet. Lite sur är jag för att det inte kommit nån kallelse än från Uppsala vet bara att vecka 20. Snart bara en och en halv vecka kvar och de har inte skickat vilken dag jag ska komma. Men Jan ringde dit idag, men får ringa på onsdag innan vi åker på telefontid. Det är så mycket att planera vem som ska ha hundarna. Gabbe och Anki ska turas om och ha dom för de jobbar oftast olika dagar. De kan ju inte vara ensam när jan jobbar långpass eller natt. Sen måste väl Jan ta ledigt för vill ha honom med den dagen jag opereras. Hoppas jag inte behöver ligga där så länge. Nu känner jag av tröttheten som man kan få av strålningen. Känns skönt att solen skiner man känner sig så mycket piggare då. Rolig nyhet fick vi med att Gabbe och Malin ska flytta ihop. Gabbe hyr ju vårt hus i Bollnäs så där ska de bo. Har grejer kvar i två förråd som vi ska rensa nu. Eller blir nog Jan som får göra det. Ja vi blev så glad när vi fick höra att de nu tar steget och flyttar ihop. Vi gillar Malin så mycket. Är trött men skulle vilja hitta på något kul, men svårt att veta vad så här sent . Ja så mycket mer har väl inte hänt men det är nu snart det jobbiga kommer. Jag försöker gå ut på promenad en gång om dan, så kanske jag kommer hem fortare från sjukhuset om jag får lite kondis tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0