Fredagskväll

Ja då brukar andra ha fredagsmys och jag fick ha det själv med hundarna som vanligt varannan helg. Ja vad ska man annnars göra. Tur man har dom så har man sällskap vid tvn. Söndag ska jag umgås med sonen på eftermiddan. Och haft ett långt trevligt samtal med Anna-Greta ikväll när hon ringde. Sitter här vid datorn mitt i natten och skriver ja nåt ska man göra i väntan på att Jan slutar jobba och kommer hem. Sitter i valet och kvalet om vi ska köpa en till bil eller försöka klara oss med en. Det får vi nog grunna på ett tag till kostar att ha två bilar med. Vill göra så mycket men hur än mycket jag vill så blir det inte så. Men gillar läget är väl det som man får göra.
Tror inte jag varit med om att tagit bort så många fästingar på hundarna och katten som i år, katten värst utsatt. De borde gå och utrota de små äckliga krypen.



Zeke och Marrta har fått en ny fin bädd från Art By Mya billig och så fin



Tindra fick en med så fin så.

Har haft väldigt svårt med sömnen nu bra länge och det är inte bra för man blir helt slut så får se om det vänder snart. Saknar mina barn och barnbarn nu när sommaren är slut och alla har börjat jobba så de har ju fullt upp. Ska ta bilen och åka och besöka dom nån dag när jan jobbar. Men den som vill ha en kopp kaffe är välkommen ut till urskogen. Nu blir det nog att göra sig klar och snart sova eller försöka då.



Kommentarer
Postat av: Mya

Hej Eva!



Gud va glad jag vart när jag sökte på hundbäddar för lite insperation och snubblade över dina bilder och såg att du hade en blogg oxå som du lagt upp bilderna på och skrivit så fint! Blir ju alldeles rörd :) Hoppas att söta vovvarna fortfarande gillar sina bäddar.

Kram

2011-10-13 @ 13:37:58
URL: http://myaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0