Sjuk!

Var till sjukgymnasten som jag gått hos i ett år och blir inte bättre. Nu gick hon och fick tag på en läkare som jag fick träffa och fick en kortisonspruta. När jag kom hem hade jag ondare än när jag åkte men hört att det kan bli så och sen vänder det. Sen som en blixt från klar himmel blev jag så illamående att jag kunde inte vända eller rura mig bara låg sen kom feber. Jag trodde allt berodde på sprutan men sen igår fick även Jan magsjuka så det var så det var. Har legat sen måndagskvällen tills idag och nu är det bättre kunde äta men hemsk huvudvärk. Det beror nog på att jag inte kunde dricka så vätskebrist säkert. Men nu är jag mycket bättre i värken så sprutan hjälpte nog. De trodde jag gått med inflamation som blossade upp bara jag gjorde nå lite ansträngande.

                                  

Vissa luckor var väldigt gula är lite olika skåp så före helgen tog jag en kväll och målade om nu känns allt bra för nedanför diskbänken är de alldeles vita så nu ser det lika ut.
                                  

                                

Båten på plats så skönt bara det blir varmt ska vi ut och ro.


                              

Våran enkla grillplats, hittade den här på biltema som man kan ha som eldplats med ved och bara myselda eller med kol och stor grillyta. vi funderade på eldkorg men lätt att det kommer glöd utanför så vi valde den här.

                            

Ella fyllde tre år den 29 april vi firade henne i dammens på söndagen efter. Kaisa och David är ju duktiga på tårtor är då inte mig hon ärv det av.
              
                          
Här plockar hon fram paketet från mormor och morfar och Gabbe.
                          
Elvi och Ella äter av den goda tårtan. Var så mysigt i storhuset i Flugdammen perfekt för fest. Hade det varit fint skulle vi varit ute men blev ju kallt den dagen.

Kommentarer
Postat av: Elin - Blivande Mamma.

Ja, Zeke & Wilma är lite lika.

Wilma börjar ju skälla mot dom, för det går för fort & hon blir rädd.

Vill inte att hon ska råka bita en annans barn, för att inte mamman kan hålla koll på barnet.

Om dom frågar, är det ju lugnt.

Men då får dom komma fram lugnt & sätta sig ner.



Hoppas allt är bättre med dig!

Kram

2011-05-04 @ 12:26:54
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0