Små funderingar.

Jag vill så mycket men händer lite, har väl svårt att få till det. Vill ha en till hund för det blir inget jobbigare än att ha två. Vi får ta med dom när det går eller stanna hemma. Och den uppofringen är de värd för de ger så mycket tillbaka. Och vad skulle jag göra när Jan jobbar kväll utan mina govovvar och katt. Men ibland önskar jag att det fans hundlekställe eller nåt på Ikea som de har åt barnen haha tänk er att få å i en timme utana att orora sig. De kan ju inte sitta ibilen när det är för kallt eller för varmt. Hundpensionat skulle inte fungera på natten med mina men sällan vi åker bort över natten. Dag tid om man skulle jobba skulle nog gå om de fick skolas in.Tänk om man kunde hitta nån som kunde ha dom nån gång om man vill åka och vara borta bara nån kväll på något och ge en slant för det det vore ju toppen nån ungdom som behöver en slant. får forska på det men annars fungerar det väl ändå.


Bild från mobilen den gammla där man kunde mixtra och leka med bilder går säkert på den nya med men innan jag lär mig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja klart vi behöver större =)

Blir roligare för hundarna också, med mer utrymme.



Allt är väl ok ialf. Hur är det med dig?

Kram

2011-03-09 @ 12:35:14
URL: http://elinpantsar.blogg.se/
Postat av: Elin

Skönt att höra :)

Hundar & djur är så bra att ha runtomkring sig :)

2011-03-09 @ 13:16:45
URL: http://elinpantsar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0