Trött på vissa

Så less på folk som gottar sig åt andras problem ringer och trycker ner andra för att må bättre själv. De har väl ett så patetiskt liv så ge på andra bara så känns det bättre för dom själva. Skvallrar runt om sina vänner men är så perfekt själva. Ska rensa bort alla energitjuvar i mitt liv. Säger saker som de själva inte skulle vilja höra, behandla andra som du vill bli behandlad själv. Saker som jag inte tycker är broblem för mig blir det av att personer som gör så ringer och försöker trycka ner mig. Men måste vara mycket bittra personer som gör sånt less på sitt eget liv. Det som jag tror är värst är att de ofta tror att de är omtyckta och respekterad i andras ögon fast det är tvärt om. Jag gör mina framsteg på alla områden nu och det sticker väl i ögonen att lilla jag går framåt. Nu låter det som om jag har en massa sådana personer runt mig men så är det inte, men det räcker med en sån. Ja det var det och nu börjar jag att leva efter mitt nya sätt väljer vänner med omsorg.

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Du är så klok goa Eva. Alla som klankar ner på människor utan orsak är i grund och botten avundsjuka. De är min åsikt och den tror jag på. Jag inbillar mig att det är ett sätt för dem att försöka visa sig starka på. Bullshit enligt mig. Rensa ut energitjyyyvarna och håll alla äkta, ärliga och underbara människro så nära som möjligt. Kram till dig. Du är toppentoppen :)

2011-06-02 @ 22:59:59
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0