Jul och nyår

Lite bilder från helgerna


Stackars lilla Ella blev livrädd för tomtefar.



Gabbe var tydligen inte riktigt lika glad åt tomten han leker med mobilen.



 tomten ser lite dåligt är väl riktigt gammal.  

Gabbe hade även han varit snäll så han fick paket.
    

Lotta med familj blev sjuk så tråkigt men de kom på nyåret.



goa Alicia kom till oss på nyårsdagen men stackars morfar jobbade och fick inte träffa dom.





Noah ville inte vara med på bild.

 helt omöjlig att fota den här dagen.

Alla barn blev inte med på fotona vet inte blev lite dåligt med fotografering.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Morning o god fortsättning o tack för grattiset hos mig!

Har läst ikapp en hel massa hos dig och njuuutit!

Bara våren kommer Eva...då kommer jag o hälsar på!

Kramen!

Ragnvi

2011-01-03 @ 07:49:35
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Ragnvi

Morning i stugan! Hoppas allt är OK med dig!

Kommentarerna hos mig håller mig igång...pust ibland!

Kramen!

Ragnvi

2011-01-06 @ 09:14:32
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0