Fredag imorgon

Fredag då igen imorgon, alltid fredag tycker jag. Gillar varannan helg bara för Jan jobbar ju så. Åker 12.00 hem 23.30 ja jag gnäller som vanligt. Jag vill hitta på något roligt som jag kan göra själv de helgerna han jobbar. En sak vore ju om han jobbade bara dagtid men alltid dessa tider, men han trivs och det är ju han som ska jobba. Jag får ju ta och finna meningen med mitt liv själv. Synd det är vinter allt är ju så mycket enklare på sommaren. Men tiden rusar ju så snart är vi där. Måste försöka tänka positivt, svårt som bara den ibland och så nästa dag är allt bara positivt. Ja livet blir ju vad man gör det till så får väl fundera ut något. Om nån läser min blogg och ser ju att några gör det kom gärna med förslag. Men det har inget med flytten hit ut att göra har alltid varit så och värre nu med Jans tider bara. Kan bli så att han börjar 14.40-01.00 från 14 februari och det gillar jag bättre, då åker han väl runt 14.00 och kommer hem runt 01.30. Tror det skulle vara bättre för då hinner vi träffas lite längre de dagar han jobbar.
Kaisa har börjat jobba i Söderhamn fast går utbildning där först 14dagar. Skönt för dom med en lön till hoppas hon kommer att trivas.
 http:/www.fotografkaisa.se tog den här bilden på gammelfolket. Synd att motivet inte var så bra jo Jan var bra men inte hon bredvid. Nej nu sängen

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Hej:)

Ni är sååå fina ihop, o goa människor:) synd bara att vi träffs så sällan..bara på stan ibland. Borde ses oftare..

Legat däckad i magsjuka:( Nästan alla barn på jobbet har också haft, och all personal utom 2. Ett under om min familj klarar sig.. Kramar till dej o din familj från oss



2011-01-14 @ 13:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0