Fredag!

Ja idag har jag inte gjort många knop. Jag är bara så less på kyla eller snö för det är ju det vi får att välja på. Vill ha ca-5 sol så man vill gå ut och hundarna med. Vet att jag gnäller och att det händer så mycket på vår moder jord som inte borde hända, och tror det påverkar mig att jag mår sämre. Varje gång jag slår på datorn så har jag aftonbladet som framsida och varje dag har det hänt nåt mord eller dödsolyckor,översvämnigar med mera. Vart är vi på väg, vad har vi ställt till med. Vi måste börja ta hand om vår moder jord och det är bråttom nu. Ja så jag känner att jag orkar inte läsa och ta in mer. Ljusnan har jag slutat helt med. Man orkar inte ta in allt. Man blir så ledsen när man läser om folk som drabbas av hemska saker och inte kan hjälpa nån. Man känner sig maktlös helt enkelt.

Ella och Elvis på besök med mor och far. Ut med legot i med barnen.



Vi får dela upp familjen nu mer när vi bjuder på mat för annars blir vi 17st med mormor.


Ella tar oftast av sig allt när hon kommer in medans pappa David har mössa på han fryser hon svettas.


Lillgodingen



Denna dam våran Marrta är omöjlig att få en bra bild på hon blundar jämt.

 fast här tittar hon men ingen bra kvalite motljus

 lite omgjord i svarvitt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men Eva, du får nog dra ner på maten till Marrta! ;)

2011-01-15 @ 17:31:37
URL: http://favolas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0