en seg lördag

Ja då är det bara imorgon kvar sen har jag överlevt ännu en Jans jobbar helg. Ja jag vet jag har inget liv, jo FB liv haha ska snart skaffa mig ett när jag orkar. På torsdag blir det vin kväll här för då kommer Karin och Bella. Maja skulle varit med men hon jobbar. Blir kul äta något och dricka lite vin surra skvallra lite. Tänk vad gärna jag skulle vilja ha höns men har ingen hönsgård. Härligt med lite höner på gården förutom mig då. Fast jag kacklar lika som hönorna. Kaisa med familj var hit och hämtade Jans akvarie det fick liksom inte plats trotts att det inte är stort. Katten bryter väl i hop nu vi fick ta svart tejp och tejpa för luckan annars fiskade han. Och på nätterna låg han där och spanade in i det släkta akvariet. Han kommer att hata oss men vi får lugnt på natten. Det är så mycket i djurväg jag skulle vilja ha, fast har ju skalman och icko sen även hundarna och inte glömma katten.

 

Så var det djur natur rutan då men vad vore jag utan dom. Och Anna-Karin skulle vara kul att ses lite oftare och som du skrev på nåt annat ställe än stan.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Skojade bara Eva, hon är jättefin!



Ja, höns vill jag också ha.. det blir de nog till sommaren i Ecklingsbo, gemytligt!

2011-01-16 @ 13:52:13
URL: http://favolas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0