Dåligt bloggande!

Jag har ju aldrig nåt att skriva om så därför blir det sällan och en massa larv bara. Jag har ju börjat vara på djurskyddet några gånger i veckan. Imorgonkväll ska jag dit och även söndag på dagen för det fattades då med. Helena som har hand om det ringde och frågade om jag ville ta söndag med och det är ju bara roöigt eftersom jag är ensam i helgen. Jans jobbarhelg. Och så kul att sköta om dessa goa missar vissa fastnar man ju extra för. Ja fast alla är lika mysiga men har en som jag är väldigt fötjust i. Cindy-



Ja ni ser själva vilken skönhet ser ut som en drottning.



Sen har vi marvraket Findus som äter all mat han hittar. Jan och jag hade inte ätit innan vi åkte dit så åt matsäck där men det gick inte att ha denne man ute med oss då för vi fick hålla hårt i maten.

Ja från det ena till det andra så har vi nu äntligen gjort oss av med vår skinnsoffa och fotölj. Den här nya är toppen de två yttersta platserna är som fotöljer man får fotstöd och ryggen lutas bakåt så man sitter som en kung.









Ja som ni ser så har jag flyttat om och plockat ut och in möbler som vanligt. Men det gör vardagen mycket roligare. Annars händer inte så mycket bara att ja trivs så bra på djurskyddet börjar komma in mig i det som ska göras och i värsta fall kan jag ringa Helena och fråga om jag är osäker när jag är där. Längtat till sommaren så man kan vara ute lite mer men nu har det ju varit nollgradig idag så vi hoppas det håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0