Tisdag och vår

Igår hade vi Elvis och Ella här eftersom de var sjuk så slapp de ta vård av barn en dag. Fast idag fick Kaisa vara hemma själv för jag hade två tider att passa. Jan jobbar så det gick inte. Igår kväll var jag på medlemsmöte på djurskyddet så fick kvällen att gå då när Jan jobbade. Elvis och Ella var så goa när de var här han beskrev hur mycket han älskad  mig och visade med armarna rätt ut sååå mycket var det. Och det är ju besvarat från mig.
Idag har jag varit på två ställen så åkte 12.30 och kom hem 17.30- sista jag var på var ångestgruppen som vi som gått förr får gå var femte gång så jätte kul att träffa Linda igen. nu ligger jag vid tvn och två hundar och en katt i sängen mm lite trångt är det. Kastar ett öga på tvn och det andra här på datorn och bloggar. försöker få lite ordning på mitt liv med vad jag ska göra när Jan jobbar mer än vara på djurskyddet en gång i veckan. Så svårt när man inte kommer på något vettigt att göra som sätter lite guld på vardagen. men fortsätter funderar får inte ge upp. Får se om Lotta kommer hem inte nu i helgen men nästa skulle vara roligt så långt i mellan vi ses. Nej nu ska vi se om det finns nåt i kylskåpet som tilltalar mig.

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Du är världens bästa mormor Eva!

Och jag är själaglad över att äntligen ha fått ett barnbarn!

Kramen!

Ragnvi

2011-04-09 @ 16:42:45
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0